babymom2026 Mavi_anne38 awox al bence güvenilir test ben iki test yaptım silik cikti awoxta negatif cikti kanda da negatif cikti
Mavi_anne38 Pazartesi aynı markanın testini yaptım çok net pozitifti daha 3-4 test yaptım çıkmadı , beta 2 gün önce 2.1 di , şimdide yaptım Böyle silik çıktı anlamıyorum ya
Mavi_anne38 Moz çok günüm olması iyi mi kötü mü , ben biraz sabırsızım ya adete 2 hafta varken testler alıyorum yapıyorum bi oluyor bi olmuyor ayhhhhh 😅😅😅