Seyma9525 ben sezeryandan çok korkuyordum. Çünkü bi tarafım kesilse veya kan versem bayılan biriyim. 24 saat sancı çektikten sonra açılmam olmadığı için zorunlu sezeryan oldum. İyi ki sezeryan olmuşum diyorum. Normal doğum çok zor, o sancıları tarif bile edemem. Ama sezeryan hiç öyle korktuğum gibi olmadı. Belden iğneyi hiç hissetmedim. Hatta ameliyat sırasında doktorlara soru sordum onlarla konuştum. İlk yürüyüş zor oluyor diyorlardı ben hiç zorlanmadım. Bıraksalar kendi kendime bile yürüdüm. Aynı gün içinde kalkıp rahat rahat bebeğimi alabiliyordum. Hic korkma herşey cok kolay ve güzel geçecek 🌸