Zeynaydin Uyurken çok huzursuz oluyorum, hangi tarafa dönsem o tarafım da ağrı hissediyorum ve bel tutulması gibi ağrı. Yaşayan varmı acaba ?
anneoluyorum1212 Zeynaydin 18+3 üm 2 haftadır var bende de maalesef. Kasığımda baskı kuyruk sokumu ağrısı yatınca rahat edemiyorum dönünce ağrıyor
Zeynaydin anneoluyorum1212 benimde öyle , ekstra bir iş yapmıyorum ona rağmen bel ağrılarım çok özellikle sol kasık baskısı , cinsiyet ne sizin acaba
Buserhn Kızlar benim de öyleydi hamile yastıklarından aldım o günden beri rahat uyuyorum bele ve karna destek sağlıyor rahat ediyorsunuz tavsiye ederim
gozde91 Buserhn ay u şeklinde olanlardan mı aldınız acaba.13 haftalığım sol yanımda uyuyorum ama bugün resmen tutuldu sol yanım yürüyemiyprum bile
anneoluyorum1212 Zeynaydin kesinlikle katılıyorum evimin işini bile yapamıyorum kasık ağrımdan özellikle. Bebeğim erkek sizin?
Zeynaydin anneoluyorum1212 maşallah🫶🏻 benim kız , ilk gebeliğim belkide o yüzden böyle hissediyorum hep endişeylim maalesef:)
anneoluyorum1212 Zeynaydin benim de ilk gebeliğim biraz korku endişe oluyor haliyle tabiki ☺️ sağlıklı gelsin herkesin evladı 💖
erikarpuz hanımlar oturarak çalışıp ağrısı olan var mı zaten hiçbir iş yapmıyorum hamile yastığı da kullanıyorum ama oturarak çalıştığım için mi bilmiyorum belim çok ağrıyor ve uzun süre düz zeminde yatınca kalkamıyorum kitleniyorum sanki kemiklerim ağrıyor 😭
Zeynaydin erikarpuz inanın oturmakla alakası yok, kendinizi kötü hissetmeyin. Sürekli uzandığım ve dinlendiğim halde belim hep tutuk maalesef erikarpuz
erikarpuz Zeynaydin yaa öyle mi inşallah kısa sürede geçer ağrılarımız diyeceğim ama sanki artarak ilerleyecek gibi 😢
Zeynaydin erikarpuz erikarpuz herkes bu ağrılar için erken henüz 7. aydan sonra olur diyor :) umarım dediğiniz gibi daha çok ilerlemez 🥰
Buserhn Evet e bebekte var u şeklinde olanlardan alırsanız belinize karnınıza destek olduğu için rahat edersiniz