zeynepsalgarr1 yok bebeği değil sizi merak ettim aslında haftamızın aynı olduğu herkesi merak ediyorum bu haftalarda kilo olayı çok mühim değil diyor doktorum bebek için son aylarda hızlanacak o zaman önemli diyor ben hamile kaldım emzirmeyi bıraktım emzirmeyi bırakmaya bağlıyorum normal yediğim halde 2 kilo aldım 71 oldum sonra çok taktım kafama diyete başladım 66ya kadar düştüm şimdi 68 olmuşum ama 10 gündür diyet miyet gitti hiç doymak bilmiyorum hunharca yiyorum bu iki kiloyu bu 10 günde aldım ne yazık ki bi dur demem lazım ama diyemiyorum gecenin bu saatinde 400 kalorilik bişey yedim şuan vicdan azabı çekiyorum😔