Klcarslnn 39+0 doktorum nst biraz sancı var dedi çatı muaynesi yaptı ama canımdan can gitti çok acıdı oda alış artık böyle şeylere doğuracaksın yakında dedi korkuttu bu durum beni açılma olması için neler yapabilirim extra son haftadayım
Bus-ra590 Klcarslnn aşağı doğru bastırdığında acıyor evet ama çok kısa sürüyor bende ah uh yaptım biraz 🥺 açılman için de squat ada çayı hurma merdiven in çık yürüyüş yapabilirsin bana liste vermişti
hayalperest2310 Klcarslnn haklı aslında keşke hersey çatı muayenesi kadar acısa canım belki kendini kastığın için acımıştır zaten doğumun olacağı zaman açıklık için sürekli aynı şeyi yapacaklardır alttan muayene baya yapılıyor yani
Ksema Bende daha dün oldum 38.haftadayim ama cok acitmadi catin yumuşak dedi hatta baya içeri soktu parmaklarını nstde sancı çıkmadı bol bol yürü dedi inşallah hayırlısıyla dogururuz
Klcarslnn Bus-ra590 bana extra bisey söylemedi şunu bunu yap diye sadece çok kastım kendimi belki de bu yüzden çok acıdı sakin kalamadım
Bus-ra590 Klcarslnn evet bana da kasarsan doğru ölçüm yapamam dedi bende nefes kontrolü yaptım rahat kalmaya çalıştım ama rahatsız edici tabiki