dunnobeck Özel hastanede sezaryen doğum yapacağım, odaya çıktıktan sonra ziyaretçiler gelebilir mi ve bunun bir sınırı var mı acaba? Aslında ben kalabalık olmasını istemem ama sağolsun arkadaşlarımdan soranlar oldu, akrabalar da olacak
Elifimsib dunnobeck gelebilir ziyaretçiler bi sınır yoktur diye düşünüyorum olduğum hastanede yoktu yani istedikleri saatte de gidip gelebiliyorlardı ama bence bebek ve sizin açınızdan ne kadar az kişi olursa o kadar rahat olur. Bi de doğum yaptığınız gün değilde diğer gün gelip gitmeleri daha iyi olabilir çünkü ilk gün ameliyattan çıkınca birkaç saat boyunca kanama kontrolüne falan geliyor hemşireler sonrasında yürüyüş vs zorlu bi süreç açıkçası. benim sadece ailem gelmesine rağmen hemşireler geldikçe annemler sürekli gir çık yaptılar odaya. Sonrasında da rahat hareket edemediğim tuvalete bile tek başıma gidemediğim için ister istemez ailemde olsa bunalmış hissettim kendimi ama diğer gün çok daha rahattı
Arimimi İsteyen gelebiliyor maalesef ve benimki çok kalabalık olmuştu bu sefer doktoruma enfeksiyon riski var dedirtip kimseyi almayı düşünmüyorum çünkü gaz,ağrı derken insan rahat hissetmiyor kendini