Keserhalime Haftaya girdim göğüs ağrım bi anda durdu yaşayan var mı biraz endişe duymaya başladım pazartesi randevum var ama içim içimi yiyor
mdenizg Keserhalime ara ara çok ağır ve ağrılı ara arada sanki küçülmüş ve hiç bi şey yok gibi oluyor.Endişeye kapılma doktora gidene kadar iyi düşün korkma🌸
Parinas Keserhalime benim de 25 haftada birden kesildi doktor normal hormonlar dalgalanıyor dedi. Önceki üç gebeliğimin hiç birinde göğüs ağrısı yaşamadım. O da normal bi olup bi olmaması da normalmiş
Devran Normal nasılmki kusmalar 23 vea 14 haftalarda bitiyo diğer şikayetlerde bitebiliyo ben ilk haftalar hep uyurdum şimdi 27+5 im çok nadir dir gündüz uykusı
Keserhalime Evet hanımlar bugün gittim çok şükür normal dedi doktor aslında ikinci gebeliğim 7 sene girince araya insan unutuyormuş hamilelik sürecini 🌷