Acil cevap verin ben bilmiyorum.
Merhaba bugun doktoruma göre tam 6 haftalık oldum. Dün gece silik kahverengi akıntı gelmiş. Gece 5te baktim yoktu. Sabah yine gelmişti. hastaneye geldim direk bekliyorum hala. Sizce nedir. Normal mi. Deneyimli annelerim gebelerim bi rahatlatin beni 🙏