momtobe__ canım umarım gebelık vardır .Bende 7 nisan da lürtaj oldum 2 ay olacak nerdeyse .sana şunu sormak ıstıyorum 7 nisandan sonra ben yaklaşık bir ay sonra adet oldum bir hafta kadar sürdü abdestlendim bir haftaya yakın tekrar kanamam oldu adet gibi yoğun da değildi ama. Doktor bı sıkıntı olmadığını slyledı ama senınde oldu mu boyle