Günaydın kızlar 14+2 deyim. Sabahın köründe kalkıp evden çıkmak, akşamın bi körü eve gelmek o kadar zoruma gidiyor ki bazı günler… zaten eve gelince yemek yiyip duş alıp uyuyorum hiçbir şey de yapamıyorum. Haftasonundan haftasonuna yaşıyorum. Hiç tahammülüm kalmadı bu duruma ne kendime ne bebeğime vakit ayıramıyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz çalışmakla😢