Kbralmdr Merhaba hanımlar Çift isim koymak sünnet olduğu için bebeğime çift isim arıyorum. Kulağınıza hoş gelen duyduğunuz çok yakıştırdığınız isimler neler?
Burcak61 Kbralmdr oğluma çift isim koydum ikinci ismi seslenmiyoruz çocuk 6 yaşına geldi ve neden bana bu ikinci ismi koydunuz diyor şimdi kızıma tek isim koymayı planlıyorum
Bezelyelerimm Kbralmdr kızıma cıft ısım koydum ezanında ama kımlıkte ıkı kızımın da tek isim yazıyor ıkı ısım kımlıkte fazla gibi gelıyor
Phyloo Kbralmdr bende pişmanim çift isme d Eslem gökçe koydum eslem denilmiyor uzun olduğu için uzun isimse çift koyma aşko sonrası pişmanlık cidden
Kbralmdr Şöyle söyleyeyim. Benim ablamda oğluna çift isim koydu ve herkese çift ismiyle seslenin dedi. Biz hiç Ömer demiyoruz hep Ömer Tuna diyoruz. O da kendini tanıtırken Ömer Tuna diyor. Önemli olan çift isim koyunca çift isimle seslenmek.
Ayseguls_baby Kbralmdr katılıyorum benim de komşumun oğlunun ismi Mehmet Selim herkes öyle sesleniyor birinin Mehmet dediğini duymadım çocuğun kendisi de diyor benim adım Mehmet Selim diye
Supermom488 Modern isterseniz çok işim var Aden Lina , Aybüke neva, Asel mina , parla inci Simay Hüma bu tarz isimler çok tutuluyor ama biraz daha eski türden düşünürseniz Zeynep erva, Sümeyye Reyyan, Eslem Sude aklıma bu kadar geldi😁
Minik1Civciv Kbralmdr kızım olacak Asel Hüma düşünüyoruz. Oğlumun adı da Yağız Ali hep iki ismiyle sesleniyoruz oğluma. İki isim koyup tek isimle seslenmek bana da çok mantıksız geliyor. İki ismi varsa iki ismiyle seslenmek daha mantıklı bence. Aksi halde tek isim konulmalı diye düşünüyorum.
Tomrisss01 Ben kızımın adını Nil koyacağım ama kulağına 2 isim olarak Nil Efnan olarak okutmayı düşünüyorum. İsime karar vermek gerçekten çok zormuş 9.aya giriyorum anca karar verdik😂
Kbralmdr Tomrisss01 ben şimdiden başladım erkenden ismini söylemek istiyorum ona. Henüz 11 haftalık hamileyim 🥰🥰