Rukiye1 benim 19. Haftadan beri var o zmaandan beri magnezyum kullanıyorum. Kasılma diye biliyorum. Benim rahim ağzı boyum da sınıra yakın olduğu için erken doğum riskim var. Tek başına kasılma bu haftalarda risk değildir ama sanırım. Maden suyu içmenizi öneririm nacizane ☺️ Sağlıkla kavusalım inşallah 🙏