Aniden suyumun gelmesiyle doğumumun başladığını farkettim ama sancı sıfırdı Bilkent şehir hastanesi Yeliz çolakoğlu ile vajinal doğum gerçekleştirdim eğer o hekimden randevu alacaksanız tereddüt etmeyin çok nazik bir bayandı pilates topu duş yürüyüş egzersiz açılma olsun diye yapıldı kendimi özel hastenede gibi hissettim belime masajlar vs yapıldı annem doğum başlayana kadar hep yanımdaydı sonra çıktı sancı çektiğiniz oda doğum odasına çevriliyor tek handikapı sanırım
Etraftaki odalarda ki doğum yapan bayanların çığlıkları konuşmalarını duyuyorsunuz beni etkilemedi desem yalan olur ki beni sezaryene alın demiştim dikiş kısmı doğumdan daha uzun sürdü 😀 çünkü kestiler bir kaç ıkınmamla Bebişim doğdu hepiniz sağlıcakla bebişlerinize kavuşun inşallah güzel anneler hastaneyi tercih edecekler zorlanmazsınız herkes çok ilgili çünkü zaten anne bebek dostu hastane seçilmiş tentene temas keç klempleme vs hepsi yapıldı. O masada bebek istemi
Olan annelerimiz hep dua ettim sizlere 🦋