Mertomert bende tiroitle uğraşıyorum su an ama biraz farklı hamile olduğumu bilmeden hamileliğe bağlı tiroid düşüklüğü yaşadım kanda da çıkmayınca doktor ilaç başlattı sonra tatile gittik orada hamile olduğumu öğrendim ilacımı değiştirdiler iki haftaya kadar normaldi sağlık ocağında kan verdim 8 çıktı dahiliyeye gittim 11 çıktı endokrine gittim 10 çıktı ultrasonla vs baktı temiz dedi gebeliğe bağlı dedi ilaç vermedi tabi ben guvenmedim doktorum da ilaç vermesi gerekirdi deyince ben özele gittim 1 buçuk hafta gibi bir sürede 10 dan 7 ye düşmüş doktor ilaç başlattı altta yatan bir hastalık olduğunu bende düşünmüyorum ama bebeğe zarar vermemesi açısından ilaç veriyorum dedi bende sonuçta 2 haftadır yüksek zarar vermiş midir diye sordum sanmıyorum verseydi düşükle sonuçlanırdı dedi bu kadar önemliyken ilk gittiğim doktorum ilaç vermeyip göndermesi hâlâ sinirimi bozuyo ama sizin çok az bir yükseklikte gidin belki düşük dozda ilaç verebilirler önemsiz sanıyor insanlar ama değil asla