Mükemmelll 😍 Hayatımda böyle güzellikte şeyler yaşamadım, çünkü hamile olmadan potansiyel olarak nasıl anne olabileceğimi hissettim 🥰 Hikayem şöyle evliliğimizin 1.yılı artık bebek düşünüyoruz diye üniv. hastanesine doktora gidiyorum ve (0.85)AMH düşüklüğü sebebi ile ileride zor gebe kalabileceğimi öğreniyorum, hemen tüp bebek merkezinde prof.’tan randevu alıp görüşüyorum. Sonrasında 6 ay dosya toparlama, hipofiz bezi tümörü ve Prolaktin yüksekliği kontrollerim oluyor. Son 3 ay korunmayı bırakıp denemeler, kürler, ovülasyon testleri vs deniyoruz 🙃 Bu süreçte gebelik olmadıkça bol stres ve tüp bebek tedavi kaygısı başlıyor.. Başka hastanede Amh ölçtürüyorum ve 1.25 çıkıyor o doktorda bizdeki sonuca göre tüp bebeğe gerek yok ama devlet hakkını kaybetme bebek istiyorsan hemen yaptır diyor.🐣 Tüm dosyalar tamamlanınca ve tümörde küçülünce üniversite hastanesindeki prof. doktorumla ilk olarak Ocak ayında aşılama kararı alıyoruz. Düşük dozda Gonalf başlanıyor ve 10.gün sonunda 1-2 olması gerekirken yumurtamın fazla olduğu 7-8 tane oluştuğu, bu yüzden aşılamada üçüz dördüz olabileceği, sağlıklı olmayacağı, acil tüp bebek yapılması gerektiği söyleniyor tabi doktor şoka giriyor Amh düşüklüğünde düşük doz iğnede böyle olmaz diye 🙈 2 günde yumurta toplanması kararı alınıyor (28Ocak), 3.günde de taze transfer ile resmen oluşmuş bebeğim rahmime yerleştiriliyor (1Şubat) 😍❤️ Hiçbir işlem beni zorlamadı yumurtalar bayıltılarak toplandı 1 saate ayağa kalktım yürüdüm, transfer alttan muayene gibiydi 5 sn sürdü ☺️ Daha sonrası görevim bebeğimi korumak oldu, bol bol su içtim fazla tuz tüketmedim, sağlıklı beslendim, kendimi yormadım, genellikle yattım ve hergün Meryem suresi açıp dinledim ❤️ 12.gün kan testim vardı şükür ilk deneme ve pozitifi gördük herşey çokça güzeldi.. Tekrar olacak olsa tekrar yaşamak isterim 🥰 18.haftadan selamlar