Awox ile öğrendim gebeliğimi ben. Aşılama sonrası meraktan çatlıyordum. Sabah 11:30 da yaptığım test negatif çıkmıştı. Aynı gün 23:30 da tekrar test yaptım. Bu kadar yanlış hissediyor olamam hamileyim kesin diyerek. Çookk silik çizgiydi. O silik çizgi 5-6 dk sonra daha görülebilir oldu ama tam kırmızı değildi. Ertesi sabah 9:00 gibi verdiğim kan tahlili sonucu 28 di.