Sdnrymnklc 19+1 iz mide yanmam henüz olmadı bide bebiş yukarda dglde hep asagılarda gibi hissediyorum siz nasıl hissediyorsunuz cıktımı göbeginiz yukarı benim haftamdakiler???
xEndless Sdnrymnklc 25 26. Haftadan dan sonra ejderhaya dönüştüm mide yanmasından bence bugünlerin keyfini çıkarın son haftalar da bebek mideye iyice baskı yapıyor yandıkça yanıyor ben en son mide koruyucu yazdırdım 3 4 gundur rahat ettim ne yesem ağzımdan burnumdan geliyordu