Kızlar benim kafam çok karıştı 14 haftalıkken doktora gittiğimde erkek dedi görselşde ekledim baya bi çıkıntı var bugün 20+4 günlüğüm detaylı ultrasonum vardı ve başka bi doktor kız dedi detaylı ultrasonda yanılma olur mu ve görseldeki çıkıntı ne olabilir mantıklı bi açıklama arıyorum bidaha 3 hafta sonra gidecem doktora
