Klcarslnn 39+0 haftalığız bu zamana kadar hiç korku stres yoktu ama bu gece bi korku geldi nasıl olacak canım çok acıyacak mı diye bu stresle nasıl başa çıkabilirim ? Bebeğim bir an önce gelsin kavuşalım istiyorum ama strese girdim birden
monica50 Klcarslnn kendini kandırmayıp kabullenmeni tavsiye ederim. ben de 37. haftadayım hiç korkum yok canım tabii ki yanacak korkunca çekeceğim acı azalmayacak sonuçta. olacak ve bitecek, bittiğinde de kucağımda canımdan bir parça olacak bunun heyecanı korkudan ağır basıyor
Almina09 Klcarslnn malesef o kaygı hepimizde var Bi yandan sevinç heyecan Bi yandan da korkularımız. Benim de 2. Gebeliğim haziranda doğumum var bnde çok kaygılanıyorum malesef. Rabbım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Esay5060 Klcarslnn benim 4. Sezeryanim olacak haftaya allah nasip ederse insallah o korku beni de sarmiş ama heycani daha cok bian önce kizimi kucağima almak istiyorum yaparim de guven kendine
Miranne Canım şöyle düşün yeryüzündeki tüm canlıları biri doğurdu. Senide. Herkes yaptıysa sende yaparsın. Maalesef zamanında ninelerimiz, çocuk gelinler 13,14,15 yaşlarımda doğurmuşlar. Sen mi yapamayacaksın. Rahat olursan rahat geçer kasma
Mrv-ElfAda Klcarslnn Ben de 13 haftalık ikizlere gebeyim. Şimdiden korkuyorum. 2. Gebeliğim. Bi tane oğlum var. Oğlumda rahattım ilk gebelik olunca bilmediğin şeyden korkmuyorsun 😂 Ama şimdikiler birde ikiz. Gebelik şekeri ve tansiyonum sorun olacak gibi. İlk gebeliktede yaşamıştım bunları. Sağlık sorunları da olunca insan en çok doğumdan o zaman korkuyor. Ama Allah bi kolaylığını verir diyip rabbime sığınacağız🤲🌸
kedili1anne Doğum anlarını kafanda canlandırmamaya Çokta fazla okuyup izlememeye çalış Bir bakmışsın üstünden aylar geçmiş gitmiş bileee Oldu bittiye gelecek emin ol 😇
rahatdur_evladim Klcarslnn bende bu geceden itibaren 39 oldum hiç aklıma bile gelmiyor sanki hiç dogurmayacam gibi hissediyorum 😄
Perihan3 Cumartesi 40 haftalik olcaz benide dogum korkusu sarmis ustelik besinci dogumum olcak son dogumum zor gecti sanirim ondan bu korku🫤😀
riceandrama Klcarslnn ben de 38+6 yım ilk doğumum olacak Allahın izni ile ve sancı kısmından cok dikiş, kesi, doğum sonrası kesi bakımı korkutuyor beni. Sancıyı tasavvur edemediğimden (olumlu hikayeler de olunca) pek o kısımdan korkmuyorum gibi 🥲 herkes doğuruyor sonuçta çok doğal bir durum o yüzden halledeceğiz motivasyonu ile kavuşmayı beklemek strese iyi gelebiliyor
Premsescik Klcarslnn benim 3. Sezaryen olucak bn bile korkuyorum ilk sezaryende hiç korkmamıştım ama 2.olurken o an ameliyat odasında doğurmadan cıkmak istemişdim cok korkmuştum