MaviNur25 Kızlar 33+2yim bebeğim şuan cok kasıgımda hareket ediyor uyuyamıyorum da nasıl yukarı cıkartabilirim bi sırt üstü yatınca rahatlıyorum oda tehlikeli sanki sag sol dönüyorum hâla kasıkta rahstsız ediyor be tedirgin oluyorum fikri olan var mı
babyloving MaviNur25 benim de bu gece aynı gerçekten uyuyordum bi baskı yaptı sanki vajinadan bişi çıkcakmış gibi oldu şimdi korkudan uyuyamıyorum sabah kontrolüm var aşagılarde olması normal diyolar bu haftalarda ama popomin altına yastık koyup yatıyorum benim de rahim ağzı kısalğım var çok aşırı korkuyorum şu an
Ardennnnn MaviNur25 bunun olması çok normal canım yukarı nasıl çıksın bebek nerde konumlaniyosa orda devam ediyo benimde ogleum makat gelisliydi muhtemelen siiznde öyle olabilir teknelerini hep aşağıda hissedersiniz doktor muayeneden sonra zaten daha riskli bişi görürse ilac başlar erken doğum için hiç korkma ❣️
MaviNur25 babyloving bende yastık koyup yattım valla biraz hareketlenme azaldı uyumusum en son cok zorlu bi durum psikoloji gerçekten
MaviNur25 Ardennnnn baş pozisyon 27den itibaren gömmüş başını vajina girişine zaten bacakta hareket etmiyo yürüyemiyorum iyice indi aşagıya bide insanların aşğı inmiş artık cümleleri sıkıyor stres yapıyor resmen 🤦🏼♀️🥲
babyloving MaviNur25 evet bende öyle sabaha karşı uyudum şimdi doktora gidiyorum inşallah kötü bişi yoktur
KumpirsMom MaviNur25 tamda bunu dicektim bizde 29 dan beri baş aşağı pozisyonda öyle baskı yapınca yastık sıkıştırıyorum bacak arama rahatlıyorum uyuyorum
Ardennnnn MaviNur25 hiç stres yapma canım dışardan insanlarin gördüklerine bakma sen kendine ve doktorun söylediklerine bak hem öyle olması ilerleyen haftalarda normal istiyosan belki işini kolaylastirir🙏🏼
babyloving MaviNur25 gittim canım hiç açılmaydı rahim uzunluğunu falan bakmadı nst bağladı bişi yok dedi bu haftalarda alttan bakmak falan riskli dedi yolladı zaten önemi yok artık dedi bende anlamadım iyi mi kötü mü yani
MaviNur25 babyloving evet her gittigimde doktorum bakıyor mutlaka vajinal ultrason ile en son acıklıga da bakmıştı eliyle bi skntı olmaz korkma dedi hem bakması benim içimide rahatlatıyor aslında kısalmıs mı uzamısmı merak ediyorum acıkcası. Daha erken bir şikayetim olmazsa inşallah perşembe gideceğim kontrole yine bakacak uzunluga 34 olucaz bakalım hayırlısıyla siz kaç haftalıktınız ve uzunlugunuz kaç
babyloving MaviNur25 33*2 oluyorum bu gece inşallah benim doktorum ölçmedi açıklık bakmadı bu haftalarda önemi yok diyip duruyor bende baksa da ona göre davransam diye düşündüm ama sordum önemi yok diyip ölçmedi bile
Nuriay MaviNur25 bende de kızımda öyleydi yuruyunce sanıyodum ki düşücek yanı önemli olan sancı olmaması
MaviNur25 babyloving ya cok yakınız bizde bugun 33+3 olduk 🌸 neyse olsun streslenöe canıms en dikkatli ol cok yorma kendini merdiven vs cıkmak ilişki sürekli eğil kalk ayakta kalmak yürümek yasak bana mesela send eufak tefek dikkat et bir şey olmaz inşallah Belki şuam doğsada bir şey olmaz kafasında olabilir doktor o yüzden de önemsemeyebilir benim doktorum 35-36yı sag saglim buldurmaya calışıyor destek vriyor işte
MaviNur25 Nuriay hiç duymadım öyle birşeyi de sorarım olmadı haftamız ilerliyor yavas yavas ya bakalım
MaviNur25 Nuriay cok şükür biraz sancılar normale döndü de kasılma fazla oluyor 1 saat falan geciyo sonra şükür öyle böyle ilerleyeceğiz bakalım
babyloving MaviNur25 evet ya bana da doğsa bişi olmaz diyip duruyor ama ben ileriki haftaları görmek istiyorum yani hep yatıyorum evde iş güç yapmıyorum bugün doktora bile korkarak gittim zaten dikkat ediyorum fitile de devam
Nuriay MaviNur25 evet tam göbeğin altına takılıyor sanki bebegi o tutuyo gibi ben iki gebeliğimdede kullandım çok haratlatıyo insanı destek yanı