damlanur940 kızlar artımed hamilelik testi yaptım silik çıktı başına böyle gelen varmı sizce hamilemiyim
Briahll damlanur940 bu markanın çok yalancı pozitif çıkardığını söyleyenler oldu burada, inşallah vardır 🌸
elisas-mom damlanur940 hamilesin canım daha yenı diye sılık cıkmıs bende ıkıncıye hamıleyım benımde sılık cıktı kan verdım hamıleymısım yarın dr gıdıcem ☺️
Miranne damlanur940 silik göremedim gayet net çıkmış. Yaptıktan 5 dk içerisinde çıktıysa çizgi hayırlı olsun :)
TugceOrak damlanur940 artımed çok sıkıntılı bi marka. Sürekli yalancı sonuç veriyor, direk kan vermeden heveslenme canım
Miranne damlanur940 o zaman hamilesin beta baktır , 2 günde bir artış iyiyse bi süre sonrada doktora gidersen kese görünür inşallah :)
babymom2026 damlanur940 bende de silik çıkardı bu marka kan verdim negatif ben awox öneririm çok guzel marka güvenilirde