ss22 Yenidoğan için hangi ıslak mendili kullanıyorsunuz? Sleepy Aquacare H2O ve Prima Aqua pure arasında kaldım. İki üründe %99 su ve içeriği temiz gibi. Kullanan var mı?
AylinYasinYagi ss22 e bebek baby me yeni doğan ıslak mendilleri kullandım oğlum 3 yaşında hala kullanıyorum elini yüzünü silmek için alkol 0 saf su
Zehraax ss22 ben Baby Turco doğadan olanından aldım çok araştırdım en içeriği temiz olanlardan birisi tavsiye ederim.
Miranne Prima boykot canım. Bizim çocuğumuzun poposuna iyi gelsin diye Gazze’deki onlarca çocuğu unutmayalım😕. Yerli malı candır. Sleepy kullandım gayet memnundum.
Bnguuu_102 sednc0 e bebekte ıslak mendil kutuları var bir gğnde kullanacağın kadar pamuğu ıslatıp sıkıyorsun (tek tek değil tabiki kalıp halinde) kutuya koyup bğtğn gğn kullanıyosun
ipekmom_ ss22 sleepy yeni doğan almıştım ayrıca uzun süre kaynatıp soğuttuğum suyla pamukları ıslattım onu kullandım. Çok kaka yaptığında ıslak memdille temizleyip en son pamukla tekrar siliyordum
ss22 Bnguuu_102 bakteri ürettiği ile ilgili keşfette videolar görmüştüm. Her kullanımda ıslatıp kullanmak gerekiyormuş. Bu da sanki biraz zorlar gibi geldi😀
avucundaopucuk Markadan çok kullandığınız ıslak mendilin içinde yoğun parfüm ve alkol olmadığına dikkat edin ve tabiki ucuz ıslak mendillerde Phenoxyethanol maddesi oldukça sık bu maddede alkol türevi ve bebeklerde direk tahriş ve pişik yapıyor içeriğine baksanız yeterli olur
Muzikcianne Prima kullanıyorum 22 günlük anneyim hiç pişik olmadı, her beslenmeden sonra çişini kakasını yapan bir bebek olmasına rağmen. Tabi kullandığınız pişik kremleri de çok önemli
myangelson ss22 Molfix izotonik sulu aldım onu kullanacagim. Doğduğundan beri temizleme pamuğu kullanıyorum dışarıda da uni baby ıslak mendil kullandım da pişik oldu o yüzden daha almadım
ss22 myangelson unibaby ve benzerlerine açıkçası bende güvenmiyorum, genelde pişik yapmayan yorumlarda bu iki markayı görmüştüm bir de molfix izotonik sulu olanı. Ona da bi bakacağım
3_bebelianne ss22 Prima ıslak mendil asla kullanmam enayilik fiyatı performansıda iyi değil sleepy varken tabiiki sleepy
ss22 3_bebelianne bahsettiğim Sleepy’nin ıslak mendili de prima kadar pahalı valla😀 hatta 8 li paket falan bakmıştım dün, Sleepy daha pahalı tutmuştu. Bahsettiğim yeni çıkan %99.9 su olan modeli. Onu kullandınız mı?
Bnguuu_102 ss22 yok bir günde bakteri üretmez günlük hazırlaman lazım zaten bir kutuya anca yarım günlük geliyor 1 gün sürmüyor bile