Betul29 Selam kızlarr Haftamdayım şu son 2-3 haftadır gaz sorunum var ama son zamanlarda karnımın şişmesinden daha fazla olduğunu düşünüyorum. 11. Haftamda gazdan dolayı 4 aylık hamile gibi duruyorum🤣 kabızlık arada oluyor hep değil Bu normal durum mu ve bunun için çözüm önerisi olanlar var mı?
Radyasyon5526 Aynı sorun baştan beri bendede var demir ilacıyla bebek büyümesiyle beraber o sorun artıyor doktorum gayet normal olduğunu söyledi yapacak bişey yok ona demişti günkurusu kayısı yemenizi öneririm