Köy peyniri yedim çok ta severim görünüşte hiç bir şey yok tu kokusu görünüşü falan taze öyle şeylere çok da dikkat ederim tad olarak da aynıydı bilmiyorum belkide başka bir şeyden oldu gebelikte gıda zehirlenmesi geçiren var mı acaba hastaneye gittim doktorlar gebelik ten dolayı sana hiç bir şey yapamayız dediler sadece ağrı kesici parol serum verebiliriz onun gebelikte bi zararı olmaz dediler o an iyi geldi ama eve gelince affedersiniz mide diye bi şey kalmadı mahvoldum böyle ilaç dışında gebelik te beni rahatlacak bi şeyler var mı ki denesem yapsam çok kötüyüm ne oturabiliyorum nede uzanabiliyorum çok fena bulantı baş dönmesi falan var 😫