Peri_Omer Sm11 kasik agrisi bende dd var adet agrisi gibi de bir wey var ama testim azicik koyulaşmiş
Sm11 Turuncukelebek bugün yine hem erken hem normal yaptım yine silik çıktı daha 24 saat dolmadı dün gece 12 ye doğru yapmıştım artık bunlar kuruma çizgisi değildir değil mi 4 tane testte silik
Sm11 Eslem2112 [https://hizliresim.com/dazy7lr görsel] bugünkü dün ki teste göre çıplak gözle daha rahat görünüyor 😢
Sm11 Eslem2112 bugün :( geç döllenme gibi bisey olabilir mi ya önceden hiç böyle çizgi çıkmıyordu 4-5 gün kala
Peri_Omer Sm11 merhaba kan verdinizmi? Test yaptinizmi yada ? Sizle ayni durumdayim cok merak ediyorum
Sm11 Peri_Omer hayırr maalesef kan veremedim test yaptım ama attım diğer yaptığım testi yukarılarda bir iki gün bekleyip gidişata bakacağım ona göre test ya da kan bakacağım artık siz ne yaptınız 🤍?
Peri_Omer Sm11 ben de bu gun yeniden test yaptim birazcik belirginleşmiş umudum artdi dogrusu.. kan vermek icin biraz bekleyecegim
Peri_Omer Sm11 sabah daha belirgindi akwam yaptım artmamiş soluk çikti .. çok soluk bu kafami kariştiriyor