Hux 37+ 4 üm ni Kaç gündür sürekli büyük tuvaletim var gibi ve makat deligim acıyor ve yanıyor üstüne oturamıyorum doğum belirtisimi acaba
Nc34 Hux bende öyleyim doktor bebek baskı yapıyor dedi kontrole gittiğimde doğum emaresi görmedi baskıdan basur olduk sanırım
melo26 Hux ona bişe diyemem canım. Ama yürüyüş yap evde hareket et bebek pozisyonundan büyğk ihtimal kendi yer değiştirir
Hux melo26 P.tesi sezeryan olcam zaten artık daha fazla dayanamıyorum zor bi hamilelik geçirdim malesef
Shdtnnc Hux bende de öyle oldu çünkü çok sıkıntı çektim o konuda ne oturabiliyorum ne de gezebiliyorum
Hux Shdtnnc valla bebek 2 hafta önden gidiyor zaten bide pupp die bi kaşıntı çıktı bende yarın bi muane olcam çatı ve açılmama bakcak ona göre bi yol izlicez ama bende daha fazla dayanamıyorum artık