Merhabalar, ben dini inancı çok güçlü biri değilim. Evrenin enerjisine inanırım. Göbeklitepede bulunan bir ağaca kadınlar göbeklitepenin keşfinden önce bişeyler bağlayıp gebelik dilerlermiş. Daha sonra yapılan kazılarda o ağacın dibinde doğum yapan kadın motifli bir taş bulunuyor. Günümüzde kadınların geçmişi bilmeden gebelik için dilekte bulunduğu ağacın dibinden 12.000 yıl önceye ait doğum yapan kadın motifi çıkması çok garip gelmişti. Kendimle alakalı kısma gelecek olursam. Evrenin bu tarz enerjisi yüksek noktalarına inandığım için düğünüme 20 gün kala o ağaçta çocuğumun olmasını dilemiştim. Çok şükür ki evlenir evlenmez hamile kaldım. Alakası vardır veya yoktur bilmiyorum. Başımdan böyle bir şey geçtiği ve bu konulara ilgili olduğum için yazmak istedim.