Merhaba kızlar 10 mayısta adet oldum 16 mayısta bitmesi lazım ama lekelenmem iki gün devam etti bitti ertesi gün sabah baktım ki kanlı akıntı mı diyim ne diyim bilemedim ama çok açık renk kanamam geldi ertesi gün hastahneye gittim betam 34 çıktı foktor kimyasal olabileceğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı