8143 İyi geceler kızlar dün muncurluya doktora gittim 8 haftalık hamileyim muayneden sonra devlet hastanesnde usg Doppler kayıt açılmış bunu neden açıyor acaba kadın doğum birde oraya gidip usg mi çekilmesi lazm