zehraakrsu25_ herkese merhaba bugün detaylı ultrosona gittim ve rahim kanalımın açık olduğunu söyledir servikal serkaj yapılması lazımmış hiç bir bilgim yok ama bu işlem ile ilgili yaptıran bilen varsa söyleyebilir mi ne yapacağımı bilmiyorum
Tuba123456___ zehraakrsu25_ merhaba öncelikle korkacak birşey yok işlemi spınal anestezi altında yapılıyor. Amalıyathanede oluyor. İşlem 10 dk felan sürüyor. Onmli olan yapıldıktan sonrası temiz tutmak gerek enf kapmamak gerek
Serap09 zehraakrsu25_ mutlaka yaptırın yaptirmazsaniz erken haftada doğum yaparsınız lütfen ihmal etmeyin bende yaptırdım 19 haftada yaptırmasam bebegim 22 haftada doğarmış ama şükür ki 32+6 da doğdu en azından yaşadı bebegim 22 haftada doğsa yaşama şansı yoktu tabii Allah bilir dikişle biraz önlendi
senatss Ben oldum 13 haftamda şu an 31 olduk amaliyattan sonra bana yatış verdi evde ilişki yasak olabildiğince sürekli yat ve çarşı pazarmış yok demişti bi müddet uydum da sonra uyumadım hala da uymuyorum maalesef
senatss zehraakrsu25_ uyamadım diyecektim uyumadım olmuş o. Ameliyattan çıktıktan sonra bir kaç saat agrım maalesef oldu ama sonrasında hafif agrılar çektim 2 3 gün sonra geçti hala dikişliyim agrım sızım olmuyor
Tuba123456___ zehraakrsu25_ bnm ağrım olmadı hiç hatta dikkatli bir şekilde normal hayatımı devam ettim. Kısılmanız varsa zatenn cinsel hayat tamam yok. Şükür ki eşim başından beri çok sayglılı
Kaderaslan Bende salı günü oldum 2 cm di ama benım plesantadada ayrılma vardı ıkı yerde dikiş attılar 24 dıkış oldu 1 gun hastanede bekletıyolar hersey normalse taburcu edıo dınlenceksın kalkmıcaksın ev ıcınde kısa yuruyus yapabılırsın dedı bende korkuyorum
zehraakrsu25_ Tuba123456___ bende şuan 22 haftalığım normal doktorum özelde ama dedikleri hiç aklıma uymadğı için devlete geldim