Anonim-2121 Hanımlar 19+4 haftalık hamileyim 16. Haftadan beri bebeğin haraketlerini hissediyorum. İlk gebeliğim olmasına rağmen erken hissettim dışardan da belli oluyor hareketleri galiba zayıfım diye. Her neyse bugün hiç hissetmedim hareketlerini korkuyorum:(