Fatoss994 benim adet günüm gecti iki gün olması lazım ya da 3 idrar testi yaptım çift çizgi çıktı sonra kan verdim hcg baya yüksek cıktı sen bekle adet gününü 1 gün bile gecse cıkar benimde ağrım oldu adet olucakmıs gibi olmadım bi türlü sonra lavaboya girdim afedersin çamaşırımda azıcık kan vardı akıntı gibiydi ama devamı gelmedi sonuc hamileyim