Merliii 37+2 benimki baya aşarda ölçüm bile yapamıyorlar doktor yürüsen gelir diyor ama her gün yürüyorum egzersiz herşeyi yapıyorum tik yok doktor fazla bekletmek istemiyor gebelik şekerinden için zaten 3200gr 52cm herşeyi çok iyi diyor suni almak istemiyorum şaşırdım artık daha ne yapayım nerdeyse kanalda açıklık var mi yok mu diye bakmıyor dokturum rahım ağzı ölçüyor oda 1.3cm yazıyor kalmamış artık