Merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim ama hatırlamıyorum 18 +6 haftalığıs hareketleri ne kadar sıklıkla oluyo tamamen ne zaman net hissetmeye başlarım hissettim hareketlerini ama sanki bi kaç gündür hissetmiyorum bilmiyorum tedirgin mi olmalıyım yoksa normal mi