Demolishman Mide yanması çok çaresiz çok kötü ölüyorım ilk aylardaki bulantıdan bile kötüymüş öğlen gibi başlıyor akşam uyutmuyor çiğneme tabletleri vs banamisin demedi :(
Eylemmm1655 Demolishman bana da ekmek iyi geliyo midem yandıkça bu kac lokma arıyorum ağzıma ama 5 dk sonra tekrardan yanmaya basliyo ben bu işle j 4 bes kez yapiyom azalıyor sonra uykuya g3cmis oluyorum özellikle gece basliyo benjm mide yanması
Beyzanur0006 Demolishman Gerçekten çok zor mide yanması geceleri beni de uyutmuyor denemek istersen naneli şeker naneli sakız süt bunlar iyi geliyor ama belli bi süre etki ediyor tabi ben de bu süre içinde uyuyabilirsem uyuyorum🌸❤️
Kbr-cnbrc aylinpalaa öğlen cok fena mide yanmam vardı sade soda içtim iyi geldi şimdi yine yanma başladı tekrar içsem zararı olur mu acaba ya 28+3 haftalık
aylinpalaa Kbr-cnbrc olmaz sanmıyorum ben içiyorum günde iki tane ama tuz oranının az olmasına dikkat edin ödem yapmasın
Beyzanur0006 Kbr-cnbrc olmaz sağlık ocağında hemşire bana günde iki tane sade maden suyu tüketmemi önermişti🌸
Bibebek_2kedi Demolishman mide yanmasından hergün kusuyorum malesef şuan bile deli gibi yanıyor size en hızlı geçirecek 2 şey önereyim bi rennie şurup diğeri sade soda başka çözüm bulamadım ben malesef
Bhgdf 37hafta oldum bende aynı durumdayım artık ne rennie ne gaviscon ne soda ne tuzlu kraker hiç birşey fayda etmiyor sakız iyi geliyor birtek
mervekutlu2218 Bhgdf bende 36 haftalık gebeyim çok kötü midem yanıyor artık yoğurt yiyorum yok oda olmuyor
Busra2013 Demolishman benimde gebeligimin basindan beri 21+3 haftaligim hala yanio suan yazarken bile yanio bi cozum bualamdim🙄
Yarenn24 Demolishman ben hamileyken benimde midem çok yanıyordu canım sonra doktorum gavıscon şurup yazdı bi tek o iyi geldi bana
Elisasu123 Demolishman rennie duo şurup birazda olsa iyi geliyor . Salatalık iyi geliyor hafifletiyor