Kızlar bu benim ilk gebeliğim 37+2deyim 38’de çatı muayenesi yapılacak ona göre doğum şeklime karar vereceğiz. Bugüne kadar hep normal istiyorum diyerek hareket ettim toplamda 13 kg aldım, pilates yaptım. Ama eğer normale çok uygun çıkmazsam üzülmeden hemen sezaryen randevusu alacağım çünkü artık çok sabırsızım bir an önce kızımla tanışmak istiyorum😀
Doktorum genelde ilk gebeliklerde normal doğumda bebek biraz geç gelir dedi. İnanın artık dayanamıyorum sanki son haftalarda zaman hiç geçmiyor ağrısı tuvaleti uykusuzluğu da cabası.. Doğumuna az kalanlar sizde durumlar nasıl?