hanifegumus merhaba arkadaşlar benim yarın şeker yüklemem var aç mı gitmem gerektiğini biliyorum sadece ama su içebilir miyim ve nasıl oluyo kan alıp içeceği verip sonra napıyolar anlatabilir misiniz lütfen 😊
Beyzanur0006 hanifegumus aç gitmen gerekiyor doktor senden açken kan alınmasını isteyecek sonra eczaneye gidip şeker yüklemeni yaptıracaksın şeker yüklemesinden sonra bir saat bekleyip bi kan daha aldılar sonrasında sonuçlarımı bekledim eğer mümkünse öğleden önce gidip kan verme işlerini hallet ben öğleden önce kanlarımı verdim öğleden sonra sonucumu doktora gösterdim
__Kubracik01__ hanifegumus ac karnina gidiyorsun hastanede sana içecek veriyorlar ama inşallah kusmazsin tadi baklava şerbeti gibi şimdiki aklım olsa yaptırmaz evde takıp yapardım
Merve_kucuk hanifegumus su içebilir miyim Su da içmeyeceksiniz kan verme işi bitene kadar ☺️ Hakkınız da hayırlısı olsun 🧡
NoName_ hanifegumus ben içmemiştim açlık kanı verdikten sonra iki yudum içtim sonra şeker yüklemesi yapıldı ve su bile içmeyeceksiniz etkiler dediler kan verme bitene kadar hiçbr şey yiyip içemedim. Şeker yüklemesinden 1 saat sonra ilk kanı veriyorsunuz onun üstünden 1 saat daha geçiyor 2.kanı veriyorsunuz o kadar