Beyzanur0006 Kızlar 30+4 haftalığım kontrole gittiğimde ne boy ne de kilo söylüyorlar, dün sordum söylemiyoruz dediler. Nst ye de daha bağlamadılar, 34. haftanda bağlarız dediler, neden böyle bir şey yaptıklarını anlamadım normal mi?
Birminiksusam Beyzanur0006 bende devlete gidiyorum adam akıllı soylemiyor soruncada sanki öyle gelişi güzel söylüyormuş gibi hissediyorum ilgisizler hep insan mecbur olmazsa gitmek istemiyor
3_bebelianne Beyzanur0006 Dünde yazdım galiba benzer konuydu ben hem devlet hem özel hastane takipliyim 31haftamdayım 29haftada gittim ne kilo ne boy ne cinsiyet göstermiyor diyor özeldeki nasıl görüyor🤣😂özeldeki doktorum 14haftada kızım olacağını söyledi her kontrolde tekrar tekrar bakar sağolsun kilo ve boyda söyler bu devlet hastanesi sallamasyon artık ultrason kağıdı dahi vermiyor tahliller bitti artık devlet hastanesine gitmeyeceğim özelde doğum. yapacağım herşeye hakim başından beri
fatmaanuurr22 Beyzanur0006 ben devlet Hastanesi’ne gidiyorum ama her gittiğimde de boy kilosunu öğreniyorum hatta en son gittiğimde ağrım sancım var dediğimde nstye bile bağlamışlardi 28+4te 1419gr 39cmdi şimdi 30+6 haftalık olduk bakalım kaç kilo olmuş hafta içi gideceğim
gezentianne Beyzanur0006 Malesef devlet hastaneleri öyle ben bir kere çalışabilir raporu için 32. haftada gittim hiç bir bilgi vermedilee asistanına ölçümleri söyledi geçti. FL değerini duyarsanız söylerken aklınızda tutun 7 ile çarpınca bebegin boyunu veriyor o sonuç.. Çok üzgünüm parasız hizmet bu kadar oluyormuş çok kötü hiç sallamıyorlar hastaları
Beyzanur0006 Birminiksusam kardeşimde 5 ay önce doğum yaptı farklı hastanelere gittik o da devletti ama hamileliği boyunca belli bi haftadan itibaren boy kilo söylemişler bana söylemedikleri için bi sorun var zannettim ben de
Glhayat_54 Bazı doktorlar söylemıyor cünkü anneler takıyo kilo ve boy konusunu o yüzden de sıkıntılı yada sıkıntısız durum varsa onun bilgisini veriyorlar..
Beyzanur0006 gezentianne 1 ay öncesine kadar riskli gebelik bölümünde takipteydim çok ilgililerdi gebe takipte o kadar ilgili değiller maalesef onu fark ettim
Glhayat_54 Devlet özel farketmıyor doktorla alakalı bi durum bu ilkinde özele gidıyordum sadece bana minyon bi bebek olacak demişti kilo vs hiç söylememişti.. İkincide devlet takipliyim söylüyor kilosunuda.
3_bebelianne Glhayat_54 Sallamasyon devlet hastaneleri özenli olan belki bir tane vardır sizden duydum memnun kalan nadir kişilerdensiniz
Beyzanur0006 3_bebelianne evet dediğine katılıyorum riskli gebelik bölümünde takipteyken ilgilerinden memnundum ama o zaman da bir kaç kez kadın doğum acile gitmem gerekti devlet hastanesinde, zaten acı çekiyordum bi de onların atarlarına azarlarına maruz kalıyordum
Glhayat_54 3_bebelianne zaten kilo netlik vermez tahminen söylenen bsey.. bebekte sıkıntı olmadığı sürece sağlığını etkilemediği sürece bu kilo durumu, cokta önemli değil o yzden söyleyip söylememesi.
3_bebelianne Beyzanur0006 Özelde ateş pahası devlet böyle sallıyor kadın olmak hamile olmak zor doğum ücretleride cep yakıyor valla fıkra gibi hep aynı yaptı ise keşke hekim değiştirseydiniz daha önceki haftalarda ben iki kişiye gittiğim için çok umursamadım
Beyzanur0006 3_bebelianne bu kezde bende takipte değildin neden bana takibe geldin fln derlerse diye değiştirmek istemedim
Beyzanur0006 fatmaanuurr22 bi sonraki gidişimde farklı bi doktora alıp boy kilo soracağım umarım bu kez bana da söylerler🌸
fatmaanuurr22 Beyzanur0006 inşallah canım 🙏 her doktor aynı değil başka doktora git söyler diye düşünüyorum