Aselimm2 Fetal dna ile ilgili düşünceleriniz nelerdir? İlk gebeligimde yoktu böyle bisey ama şimdi yaptirsaniz iyi olur diyorlar. Bende ikili taramada inşallah bir sıkıntı görünmezse fetal yapmaya gerek yok diye düşünüyorum ama bilemiyorum ?
Briahll Benim tekrarlayan düşükler im olduğu için yaptırmayı düşünüyorum, geçen hafta doktoruma sordum ikili testte yanılma payı daha yüksek olduğu için İmkanınız varsa fetal dna yı öneririm demişti
Briahll Bohemss sanırım yaptıracağınız yere göre değişiyor. Ben nazillide oturuyorum doktorumun önerdiği yer 13.000 tl fiyat verdi