Aselimm2 12 hafta olduk hala mide bulantısında hiç azalma yok sabah akşam 🥹 yordu gerçekten beni bide halsizlik kafamı kaldıracak halim yok mecburiyetten biraz yemeye çalışıyorum ama çok kötü oluyorum