bebek_29 Kızlar 17 haftalık hamileyim şuanda kasıklarım ve karnım çok şiddetli ağrıyor çok şükür kanama vs birşey yok geçmezse acile gideceğim geçmesi için ne yapmalıyım?
Miniginannesiiii1111 bebek_29 aynı durum bendede var 15+5 im arada kasık ağrısı adet olacak gibi ağrı oluyor çözümü buldunuz mu normalmiyis
bebek_29 Miniginannesiiii1111 17+5 olduk çok şükür geçti doktor rahmin enfeksiyon iltihab kapmış dedi ondan ağrıyor dedi