Kızlar biri 17 biri 8 haftalık iki tane düşüğüm oldu bu testi yaptırdım 2 genimde heterazigot bir genimde 4G 5G çıkmış genetik doktoru yorumu herşey iyi çok güzel ama bu kadar iyiyse neden düşüklerim oldu daha kadın doğuma gitmedim bu testler normal mi