Kvsr46kvsr benimki de hala ileri de suyum normale döndü ama bebemin büyüklüğü genetik sanırım 3 hafta önde gidiyo. Suyum hastane de düzelmişti sonra diyet falan yapmama rağmen yine yükseldi sonra dahiliyeye gittim beni de gönderdiler neden geldin dedi 😂😂 şekerim normaldi zaten ondan neden geldin dedi yani. Hala evde cihaz var haftada bir kaç kez düzenli bakıyorum. 25. Haftamda normalden biraz yüksek dedi doktorum 28 de gidince normale dönmüş dedi. Özel yaptığım bir şey de yok yani. Artık sallamıyorum kritik eşiği geçtik zaten en fazla erken doğar. Erken doğacağına hep hazırlıklıyız zaten çantamızı falan yaptık. Bu saatten sonra kilosu gelişimi için 34 ü geçsin yeter mantığında devam ediyorum hayatıma. Saldım yani serkilajım da var geziyorum haftada bi kaç kere, baskı hissedince oturup dinleniyorum sonra devam . Stres yapmaya gelmiyor cidden. Bebek sağlıklı sen sağlıklısın , ikinizde mutlu olun strese girmeyin genetik yada başka türlü bir rahatsızlık yoksa iri bebektir. Bi hamile oldum nerdeyse her haftam doktor doktor gezmekle geçti en sonunda saldım valla 😂