İlk hamileliğimde 40.haftamda 2.800 ile doğdu oğluşum..
Şimdi ikinciye hamileyim biraz ileride gözüküyor gelişimi 35 haftalıkken 2.900 olmuş doğuma kadar cok kilo alırsa nasıl doğururum diyede ben stresliyim 😐Annelik zor be herseyi kafaya takıyoruz ☺🙈