Bio oil kullanıyorum. Gebeliğimin genelde 4.ayından itibaren tüm çatlaması muhtemel yerlere kullanıyorum. İlk gebeliğimde geç kalmıştım ama karnım çatlamadan sürmeye başlamıştım. Karnımda hiç çatlak olmadı. Bacaklarımda vardı onda da daha fazla çatlamasını durdurmuştu. Şimdi temkinliyim. 4.aydan başladım kullanmaya