Ayhande Canım doktorundan memnun değilsen kesinlikle değiştir paket aldıysan bende lokman hekimden almıştım doğum paketimi o doktordan öyle bi nefret ediyorum ki ne sen sor ne ben söyleyeyim yani o zamanlar kafamda aman bana bilgi versin çokta önemli değil diyordum ama cidden bilgisi bile yarımmış samimiyetsiz suratsız yalan bi gülüşü vardı rahat etmediğim doktorlada iletişimim sağlam olmadı dolayısıyla