Merhabalar. Emzirme sütyeni almak istiyorum ancak bedenini nasıl almam gerektiğini bilmiyorum. İlk bebeğimde atlet almıştım kendi bedenim çok sıkmıştı. Şimdi biraz daha kilo aldım. 55 kg civarıyım. Haziranda doğum yapacağım. Normalde 75 destekli kullanıyorum. 80 mi almalıyım 85 mi sizce?