Ben yazayım kizçem 3 aylık olacak 5 günü sonra şuan 5 buçuk kilo 35 haftalık 2630 doğdu süreç çok güzel gidiyor hiç uykusuz kaldığım gün olmadı elhamdülillah kızım hiç zorlanmadı gayet mutluyum inşallah böyle ilerler 😂 sizlerde durum nasıl napiyorsunuz