Arkadaşlar merhaba. Tüp bebek tedavisiyle gebe kaldım. Tedaviden önce 78 kiloydum hormonal ilaçların etkisiyle 2 ayda 11 kilo aldım ve gebe kaldığımda 89 kiloydum. Şuan 33. Haftadayım. Doktorum başından beri kesinlikle 100 ü gecmemelisin dedi ama ben bugün 100 ü gördüm ve nasıl olduğunu anlamadım daha 4 gün önce 96ydim birden nasıl aldım bilmiyorum kabızlık vs de yok. Acaba yüksek kiloda normal doğum sıkıntılı mı o yüzden mi öyle dedi doktorum bilmiyorum sormadım da. Kontrollü gidiyordum oysaki acayip keyfim kaçık sabahtan beri. Yarın yine kontrolüm var. Erken doğum riski olduğu için yürüyüş bile yasak sadece yat dedi doktor. haftalık gidiyorum kontrollere. Ne dicem doktora bilmiyorum valla. Bu haftalarda kilo verebilmek mümkün mü? Normal doğum sıkıntılı mı?