Sdk20 Arkadaslar gebelikte amniyotik bandla karsılasılan oldu mu acaba nedir bu nette hic iyi seyler yazmıyo :( 18 haftalık hamileyim
Busracmnn Sdk20 bende baktım internetten şimdi Korkma Allaha dua et Allahın izniyle bişey olmaz inşallah
Sdk20 Busracmnn ya cok da bi acıklama yapmadı acıkcası takip edicez dedi haftaya bi daha gidicem cok üstünde durmadı
Busracmnn Sdk20 Allah gönlüne göre versin inşallah üstünde durmadıysa tedavi edilecek bi şeydir belki